23 April 2010

SOROTAN HARI KELUARGA NIZHNY




Hari Keluarga di Nizhny telah dianjurkan sejak tahun 2008. Buat pertama kalinya , Kelab UMNO Nizhny Novgorod telah melibatkan diri dalam penganjuran Hari Keluarga 2009 bersama dengan PPIM Nizhny. Buat pertama kalinya juga Hari Keluarga 2009 telah diberikan tema ‘JOM SANTAI SESAMA KITA’. Sejak daripada penganjuran kali pertama pada tahun 2008, Hari Keluarga telah mengalami pelbagai evolusi dalam usaha menjadikan program ini lebih menarik. Program yang kebiasaaannya diadakan pada cuti Hari Pekerja pada 1 Mei setiap tahun telah mendapat sambutan hangat daripada warga Nizhny dan telah menjadi acara tahunan yang sentiasa dinanti-nantikan tatkala musim bunga menjelma.

Bersenam di Perkarangan Hostel 3

Berjalan kaki menuju ke tapak Hari Keluarga.

Ketika sedang bermain futsal

Akibat terlalu bersemangat ,bola masuk ke dalam tasik.Bergotong-royong mengutip bola yang terjatuh ke dalam tasik

Hari Keluarga ini dianjurkan bagi mengumpulkan warga bumiputera di Nizhny dalam usaha memperkukuhkan silaturahim yang telah dibina dan sebagai medan perkenalan antara junior dan senior.Penganjuran Hari Keluarga sentiasa dikemaskini selaras dengan perkembangan sesama dan bagi memastikan ia terus menjadi tarikan kepada warga Nizhny.

Semangat berpasukan yang ditunjukkan.

Sebelum pulang kembali ke hostel.

Di akhir program sebelum Majlis Penyampaian Hadiah.

Membersihkan kembali tapak program sebelum pulang.

Nantikan kedatangan Hari Keluarga 2010 pada 1 Mei ini.Sertai evolusi Hari Keluarga dengan pelbagai aktiviti menarik seperti Amazing Race,BBQ, Sukaneka dan lain-lain.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.Daftar segera kepada wakil batch masing-masing.


No comments:

Post a Comment